Follow Me, Friends

Thursday, October 27, 2011

BANYAKNYE PROJEK DALAM OTAK NIH?

Macam2 yang dipikirkan..mcm2 plan ader utk meniaga..minat tu ada tapi tu la..1) xde skill, 2) xde bakat, 3) xde masa nk menguruskan..(tapi dlm diam ada cita2 nak jadi peniaga berjaya..bolehkah aku?)

Sebelum ni tingiiiiinnnnnnnnn sgt nk buat on9 bisnes..tgk org len buat laku je kan? ramai je org berminat nak beli! ramai je followers either kt FB or Blog..Tapi bila sndrik buat..huhu! xde pun yg berminat nk beli..nmpk mcm bersawang je fanpage Voguish Shoppe ni..:(

Bisnes on9 aku ni plan asal nk jual baby clothes tapi bila survey w/sale price ngan kuantiti yg perlu beli..umang aaiii..buleh pensan 35x maaakk!!

Pastu buat permulaan jual replica handbags + purses + neck tie set..Alhamdulillah laku wlu pon agak slow jualannya..nape org lain buat bisnes blh laku? Aku silap marketing ke? 

So, skrg ni plan nk menjual tudung ready made pulak! Klu nak design sndri mcm yg Radiusite/ Butik Qoma/ Pearl Haya buat mmg x mampu la aku! Nak bisnes cara org xde modal camni le jadinye..

Tapi niat utk berniaga masih kental..Insya Allah akan cuba memulakan bisnes on9 bagi miniature perfumes & tudung/ shawls pula..

Doakan aku berjaya ye kawan2!!


No comments: