Follow Me, Friends

Monday, August 15, 2011

Cloth Diapers (CD)

Arini nk citer psl CD lak! maklum la pestime nk try kan..? eah! bkn untk ai tau..ni utk Syafi..(^_~) Msti ader yg ckp "ala..org len dh lamer guna" {ada aku kesah??? haha]

Sbnrnye slama ni mmg xde niat nk guna CD ni wlu pon seller slalu pomot jimat kos sbb xyah beli diapers slalu wlu pon rege 1 CD jek mcm nk pensan2 byr..

X tingin tu tau x sbb per? ai cam x sggp nk mmbasuh CD tu nnti..hehe (xde la malas sgt tau!)

So, last week try gak la bli 2 CD..tu pon sbb jumpa 1 website murah.. http://www.clothdiapers4baby.blogspot.com/ 1 CD baru RM22..klu kt tmpt len sumernye jual RM30 brand yg sama..(Babyland)

Ai pilih kaler merah ngan Blue Swirl katanyeee...

Tapi stakat ni ai bg pakai pagi je la..okies gak tgk..igt nk beli lg la...ngeeee~~

ai amik kaler merah

Blue Swirl tu yg No. 4

2 comments:

AkmaFaizal said...

ha kena beli lagi ni...boleh jimatkan kos n selamatkan alam sekitar.. :)

cuba kat clothdiapers.com...ade buat diskaun lagik klau beli banyak2..hehe :)

Sunz said...

mmg dh plan nk tmbh pown..tgh usha kt website ni haaa..http://www.littlepreciousgarden.com/

clothdiapers eak? nnti aku check..:) Thx