Follow Me, Friends

Wednesday, February 15, 2012

DAH SAMPAI DAAAHHHH~~

Akhirnye.....

Samapi gak package daku! Setakat shopping barang2 on9 mmg expert! Tapi kali ni lain sket coz barang yg daku oredr adalah NOVEL MELAYU! haaa..pelik kan nape nak besarkan perkataan tu kan? tapi kalu x pelik..xpe lah! haha

Ieza ni bknnye penggemar novel melayu..bkn xmo baca tapi mmg x minat nk baca..tapi tu la..lately ni asik dok ngidam novel melayu la plops! nape eak? Agak2nye cara olahan citer yg dh beza dr zmn dulu2 la kot? ntaaahhhh..

Pas buat sket keje tamak..maka terbeli la 3 novel! 1 novel MAID dr KAKINOVEL, pastu novel JAJA & DIN + CINTA TIGA SUKU dr SHAHPUTRA NOVELS HOUSE. Ape x tamaknye..yg ader kt umah ni lg 3 novel blom baca lagi noksss..!!

1 comment:

AkmaFaizal said...

wah3...ni mesti tak mo rambang mate klau p kedai buku..klau tak mesti nak beli semua. beli online ok skit..hehe

skang aku baca novel kat online je..haha giler kedekut..tp yg pasti aku tak mo rambang mate nak beli buku yg mana satu..huhu