Follow Me, Friends

Tuesday, April 19, 2011

Saya Sangat Busy!

Mengapakah? Diriku ini sesungut sesangat2 la bzdobi lately nih?Nak kata manyak keje kt opis tu..manyak la jugerk kan..? tapi..xkan smpi xde masa kot nk apdet blog yg terchenta-chentun nih? ahhh-haaaa! sbnrnye senang jek jwpn tuk persoalan kebizianku ini.."MALAS" upa2nye..

Blog n3 kan men manyak lg dlm pala hotakku yg kreatif sensasi nih..tp tu la, nk dok ngadap lappy sambil menaip tertaip muhamad taib ni la yg segan sesangat! 

Mengapakah aku malas yerk? susah nk jwb tu coz aku ni mmg slalu "ter"malas secara sengaja! huhu..ni pon klu ikutkn baik aku zzzzzz jek dr apdet blog ni..xleh!xleh! xleh! kasi adpet dolu baru lyn tdo! oppsss...xleh! xleh gak! kono pi Guardin gi bli sumtink yg wajibulrunnah! apsal la aku x bwk td ek? aiyakkk! 

Mengapakah aku merepek nih haaa? k la, n3 baru akan dibuat sebaik shj aku bgn dr tdo jap lg! (*jgn x caya siap wat notes kt hp tuk stiap n3 abru yg aku tpikir, tp x wat pon smpi skrg..tau2 je kang dh basi itu n3!)

No comments: