Follow Me, Friends

Monday, March 7, 2011

Citer Ape Arini Eak?

Arini wat keje kt negeri len..omputeh ckp "out station" tp kunun2nye xleh nk disclose kt cni (kang ader lak poyo2 kt opis tu nk wat bagus)..so, pendek citer gi out station la kan..pastu dok melengung (bhs org utara la kot?) kt tmpt tu dr pg smpi ke ptg..uwaaaa!! pahtu cam besa la kan dh xtau nk watpe..baca mag dr kulit dpn smpi kulit blkg! eah2..tbalik lax..! dr kulit blkg smpi ke dpn..baru feeellllllllllllllll! pahtu xtau nk watpe lg men henpon smpi abih bateri! hahaha..padan ngan muka aku sndrik kan? tgh ari td ader break sejam gi la mkn kt 1 kedai tu..fuhhhhh, ambiance mmg besh braderrrr..theme itam-merah! ader bulu2 lg tuh gantung2! huhu..tp yg klakar + cian sket kt tuan kedai tu..aku check in kt Foursquare kunun2 kedai tu la..last2 upa2nya silap nama kedai! ape daaaaaa..huhu! ngong gak ptg2 ari ni kan? mntk maap ye tuan kedai! wlu pe pon, ni ader la gak pic kedai tu aku amik secara terang2an td! mknn blh tahan sedap tp segan lak nk amik pic coz gi ngan opismate yg x bape nk knl sgt kan> kang dier ckp "mende la minah ni"? malu la aku wehhhh!

Ni la kedai mkn tu..nama yg sepatutnya CINDAI KLASIK & bknnya yg aku "ter"check in td ye?

No comments: